قوانین ناسوت

قوانین خرید ازسایت ناسوت

 

ناسوت یک فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران می توانند در سایت اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی ناسوت به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی می باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های ناسوت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین اعلام شده در صورت به روز شدن، جایگزین توافقات قبلی میباشد.

قوانین ثبت نام
 
برای خرید ازفروشگاه ابتدا باید ثبت نام کنید سپس ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش

ثبت نام و ورود در سایت ناسوت از طریق تلفن همراه و رمز ویا ازطریق  پیامک یکبار مصرف لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باید و در صورت بروز مشکل از این بابت،ناسوت  مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

در صورت ثبت نام در سایت ناسوت اطلاعات مندرج از سمت کاربر باید با ماهیت حقوقی کاربر یکسان باشد، برای مثال در صورت بروز مشکل و نیاز به عودت وجه به کاربر، اطلاعات صاحب اکانت مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از ثبت نام امکان تغییر شماره ی تماس ثبت شده ای که به عنوان نام کاربری تلقی میشود قابل تغییر نیست.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می شود که ثبت نام و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی ناسوت می نماید.

فروشنده

محصولات ارائه شده در سایت ناسوت تماما از فروشندگان و وارد کنندگان معتبر خریداری و به فروش میرسد.

در شرایطی خاص ناسوت این حق را دارد که کالا را از سفارش کاربر حذف و اطلاع رسانی انجام دهد مثلا  دیده شدن مشکل در کالا.

 
قوانین ثبت سفارش

در ناسوت تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالادر سایت های مرجع وناسوت دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می باشدو ناسوت هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

پرداخت وجه سفارش فقط از پرداخت اینترنتی از طریق درگاه ه بانکی -کارت به کارت و گزینه پرداخت درمحل برای مبلغ بالای 4 میلیون و فقط برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.

توجه داشته باشید تمام کد های تخفیف محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد

شرایط ارسال

ناسوت  متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید،به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند ناسوت از راه‌های ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی  ارسال  را با او هماهنگ کند.

در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از ۳ روز کاری لغو می شود و  مبلغ پرداختی نزد حسابداری ناسوت  تا 72 ساعت کاری به امانت می باشد و  واحد حسابداری بعد ازگذشت 72 ساعت کاری هیچ مسولیتی در قبال این سفارش ندارد.

از آنجا که بازه های ارسال کالا برای ناسوت طبق زمان بندی های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست های خارج از این بازه زمانی با هزینه ارسال مشتری میسر می باشد.

فروشگاه اینترنتی ناسوت این اجازه را دارد تا بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید.

بازه های ارسال تهران به دو روش انجام می شود.

روش اول : ارسال فوری با پیک که در روز های کاری شامل دو بازه  13-17 و 18-21 می باشد و سفارش در طول بازه به دست مشتری خواهد رسید و امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت.

روش دوم : ارسال توسط پست که سفارشات روزهای یکشنبه ، سه شنبه و  پنج شنبه هر هفته تحویل اداره پست می شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی که برایشان پیامک شده است ، به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.لازم به ذکر می باشد کالای زیر مبلغ یک میلیون تومان از سمت شرکت پست بیمه نمی شود .

برای سفارشات شهرستان ارسال توسط پست انجام می شود : سفارشات روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته تحویل اداره پست می شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی که برایشان پیامک شده است ، به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.لازم به ذکر می باشد کالای زیر مبلغ یک میلیون تومان از سمت شرکت پست بیمه نمی شود .

باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می باشد.

در صورت درخواست هرگونه تغییر در سفارش که آن سفارش را از شرایط جشنواره یا ارسال رایگان خارج نماید, هدایا بصورت سیستمی حذف یا هزینه ارسال دریافت می شود.

شرایط تحویل و ارائه کالا
بررسی هنگام تحویل بسته بندی مرسولات پستی

کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش از مامور پست اقلام سفارش را با رسید پستی الصاقی بررسی نماید و از صحیح و سالم بودن مرسوله (بسته کارتن پستی) مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم(بسته بندی کارتن) تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی ناسوت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.

بررسی هنگام تحویل مرسولات ارسالی با پیک موتوری

کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش از مامور پیک موتوری صحیح و سالم بودن مرسوله (بسته کارتن پستی) مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است که با تایید کد تحویل یا امضاء  به مامور پست منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم(بسته بندی کارتن) تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی ناسوت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.

توجه داشته باشید پیک موتوری اجازه ورود به ساختمان را ندارد . فقط درب پلاک ساختمان موظف به تحویل  مرسوله می باشد.در صورت عدم دریافت مرسوله توسط خریدار هزینه ارسال مجدد بعهده خریدار می باشد.

قوانین و محدودیت های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول  به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

قوانین مرجوعی کالا
 

ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی می باشد که ناسوت برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است در صورتی که در قسمت توضیحات تکمیلی نوع گارانتی را اصالت و سلامت فیزیکی کالا(۷روزه) قید شده باشد. کالای مصرفی شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات مرجوعی نمیباشد.درضمن کالاهایی که در قسمت توضیحات تکمیلی نوع گارانتی( نام شرکت و زمان گارانتی درج شده )مسولیت اجرای خدمات  بعهده  شرکت گارانتی کننده و مشتری میباشد و فروشگاه ناسوت هیچ گونه خدماتی به این نوع گارانتی  را ندارد.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک ناسوت یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت موارد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد. هزینه ارسال ودریافت کالای که مرجوعی آن پذیرفته نباشد بعهده خریدار می باشد.

روند دریافت کالای مرجوعی کاربر باید از طریق( شرکت پست )مرسوله خود را برای فروشگاه ناسوت ارسال نماید.(ادرس درفسمت تماس با ما)

بازگشت کالا صرفا با تایید درخواست مرجوعی ثبت شده در سایت امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی یا تاییدناسوت , بر عهده ی کاربر می باشد.

بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, مقدور نمی باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار ناسوت موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه  کالا برگشت داده می شود.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیزکالای خریداری شده درصورت داشتن گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت ناسوت ثبت کنند. تیم پشتیبانی ناسوت پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

در صورت وجود ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیزکالای خریداری شده درصورت نداشتن گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا حداکثر طی 1 روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت ناسوت ثبت کنند. تیم پشتیبانی ناسوت  پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد. هزینه ارسال و دریافت که به (کارشناس ارجاع) توسط خریدار انجام میگردد.

کالا هایی که دارای گارانتی شرکتی می باشد .شرکت گارانتی کننده طبق فاکتور(حساب کاربری) خرید و شرایط گارانتی اعلام شده شرکت با خریداری همکاری لازم را انجام میدهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

کاربر موظف هست قبل از باز کردن محصول اگر مغایرتی در کالا مشاهده میکند در اسرع وقت  فرم بازگشت کالا را تکمیل و از باز کردن کالا خودداری کند در غیر این صورت مرجوعی پذیرفته نمی شود .درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت ناسوت ثبت کنند. تیم پشتیبانی ناسوت پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار ناسوت  و بررسی توسط کارشناس فنی و تایید شدن مشکل,هزینه به  حساب که در قسمت حساب کاربری ثبت شده باز میگردد, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری انجام خواهد شد.

 
انصراف از خرید و عودت کالا

  لطفا برای انتخاب آگاهانه از مشاورین فروشگاه در ساعات کاری و از پشتیبانی آنلاین  میتوانید استفاده کنید . لازم به تذکر است که کاربران محترم حتماً در انتخاب کالای خود

      دقت فرمایند سفارش ثبت شده قابلیت  انصراف ازخرید ( لغو سفارش) را ندارد.

.نحوه ثبت درخواست مرجوعی

      جهت ثبت درخواست مرجوعی از طریق قسمت ثبت مرجوعی سفارش, علت درخواست را به همراه تصاویر و توضیحات لازمه ثبت فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی خواهد شد و نتیجه اطلاع رسانی می شود.

نکته :  محدودیت های مرسولاتی که با شرکت پست ایران  ارسال میگردد

  1.   پست سفارشی و پیشتاز بسته با حداکثر وزن 30 کیلوگرم را می پذیرد.
  2.   بیمه غرامت پست برای محصولات با حداکثر ارزش 20 میلیون تومان پرداخت می شود.
  3.   طبق قانون  شرکت پست محصولات بالای یک میلیون تومان دارای بیمه میباشد

 

دفتر مرکزی ناسوت در تهران به آدرس مندرج در قسمت “تماس با ما” می باشد و هیچگونه نمایندگی و یا شعبه در شهرستان ها ندارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

×
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من