سوالات متداول

آیا هزینه های مربوط به عودت کالا بر عهده ناسوت است یا مشتری؟

پاسخ: در صورتی که کالا دچار مشکل باشد و کارشناسان ناسوت آن را تأیید کنند، تمامی هزینه های عودت و ارسال مجدد کالا بر عهده ناسوت است.

آیا در صورتی که مبلغ خرید برای مشتریان شهرستان ها بالای سه میلیون تومان باشد هم ارسال رایگان خواهد بود؟

پاسخ: بله، مشتریان سراسر ایران با خرید بالای سه میلیون تومان، کالای خود را رایگان دریافت میکنند.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ناسوت ایمن است؟

پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی از فروشگاه ناسوت وارد درگاه بانک سامان شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید نه از طریق لینک های نامتعبر. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز از پروتکل امن https استفاده می کنند. ضمن اینکه برای احتیاط بیشتر شما می بایست در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود، از صفحه کلید مجازی استفاده کنید، توجه به نماد اعتماد الکترونیک در فروشگاه که از وزارت صنعت، معدن تجارت صادر شده جایی برای نگرانی شما مشتریان گرامی باقی نمیگذارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، با عرض پوزش ایران شیور از پذیرش هر گونه چک و پرداخت وجه نقد معذور است.

آیا خرید به صورت قسطی هم امکان پذیر است؟

پاسخ: خیر، ناسوت فعلاً برنامه ای در مورد فروش قسطی ندارد.

آیا امکان خرید کالا به عنوان هدیه یا خرید برای شخص دیگری امکان پذیر است؟

پاسخ:  بله، در قسمت توضیحات در حین پر کردن فرم نهایی ارسال، با قید مشخصات تحویل گیرنده این امکان وجود دارد، حتی ایران شیور میتواند کالایی که شما برای شخص دیگری به هدیه ارسال میکنید کادوپیچ نیز ارائه دهد.

آیا برای خرید از ناسوت حتماً باید عضو سایت باشم؟

پاسخ:  بله، ابتدا عضو سایت بشید سپس خرید را انجام دهید

چون تا به حال از کالای خاص خودم استفاده نکرده ام برای انتخاب آن نیاز به مشاوره دارم، آیا ناشوت در مورد خرید به من کمک خواهد کرد؟

پاسخ:  بله،  کارشناسان ناسوت با دقت هرچه تمام تر در تمامی مراحل خرید به شما کمک خواهند کرد، شما میتوانید همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ بصورت آنلاین یا شماره تماس 88827942-۰۲۱ تماس حاصل کرده از راهنمایی های مشاورین بهره مند شوید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  در قسمت حساب کاربری ناسوت میتوانید از فرایند سفارش خود مطلع شوید. همچنین ناسوت با ارسال پیامک‏ و ایمیل، از آماده سازی و ارسال، مشتریان عزیز را مطلع می سازد، مشتریان شهرستان ها با دریافت کد پیگیری میتوانند مرحله به مرحله ی ارسال کالای خود در شرکت ملی پست باخبر شوند، ولی مشتریان شهر تهران به واسطه ی اینکه موعد دریافت کالا را به ساعت و روز خودشان تعیین میکنند، در صورتی که کالا را دریافت نکردند میتوانند با کارشناسان ناسوت تماس گرفته موضوع را پیگیری کنند.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

پاسخ: خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور را نداریم.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

پاسخ: خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه اینترنتی، ناسوت از فروش کالا به صورت حضوری معذور است.

 

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

پاسخ: بله، خریداران عزیز در قسمت حساب کاربری – کد تخفیف  بصورت روزانه و مناسبت های متفاوت کد تخفیف برای گروه  کالایی متفاوت قرار داده میشود

آیا امکان مرجوع کالا وجود دارد؟

پاسخ: خیر، بعلت بهداشتی بودن کالا لطفا در خرید  دقت بفرمایید که به هیچ عنوان مرجوعی مقدور نمی باشد

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

×
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من